پایگاه‌های میراث فرهنگی در نشستی از وضعیت موجود این پایگاه‌ها گلایه کرده و گفتند که برخی تصمیمات ناگهانی موجب از بین رفتن تلاش پایگاه‌ها می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم ملی از اینکه ماشینی که وارد کرده سود نجومی برایش نداشته دلخور است.
کیلیان امباپه طبق ادعای برخی منابع فرانسوی انتظار داشت رئال برای خرید او در این تابستان اقدام کند ولی حالا به شدت از رفتار باشگاه مادریدی ناامید شده است.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید حضور لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا برایش دردسرساز شده است.
سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری ایران با انتقاد از عدم پرداخت پاداش وزنه‌برداران گفت:دو سال است که هنوز حق و حقوق وزنه‌برداران پرداخت نشده و حق دارند گلایه کنند.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست آسیایی این رشته را بر عهده دارد نسبت به بدعهدی‌ها و عدم حمایت‌ها بابت اختصاص ساختمانی به عنوان مقر آسیا انتقاد کرد.
ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول، می‌گوید تنها چاره برای بهبود شرایط نقل و انتقالاتی این تیم صبر کردن است.
ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان لیورپول، از مدیران باشگاه به دلیل فعالیت ناکافی در بازار نقل و انتقالات گلایه کرد و گفت نگرانی هواداران را درک می‌کند.
ملی پوش ایرانی روستوف از مسئولان استان بوشهر بخاطر عدم حمایت از تیم‌های فوتبال گلایه کرد.
مدیران انجمن دفاتر مسافرتی ایران از نبود بلیت هواپیما گلایه کردند. در مقابل، رئیس سازمان هواپیمایی گفت: استقبال مردم از ناوگان هوایی زیاد است و می‌خواهیم عدد ناوگان را به ۲۵۲ فروند برسانیم.
سرمربی استقلال با گلایه از شرایط این تیم و قول‌های عمل نشده مدیران، از دولت خواست که برای حل مشکلات اقدامی انجام بدهد. او همچنین از صحبت درباره حضور مدیربرنامه هایش در تهران خودداری کرد.
مسئولین باشگاه فولاد خوزستان قبل از بازی با آلومینیوم اراک از ساسان انصاری به دلیل رکوردشکنی در لیگ برتر تقدیر کردند.
کاپیتان فولاد گلایه زیادی از مدیران این باشگاه بابت عدم توجه به رکورد شکنی‌اش داشت.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور از پیگیری وضع رتبه بندی توسط مدیرانی که خودشان مسبب مشکلات متعدد در جامعه معلمان و دانش آموزان هستند، گلایه کرد.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر از نمایندگان مردم قزوین در مجلس و برخی مدیران استان گلایه کرد.
از دید مسئولان شهری، آنچه موجب گلایه شماری از شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است، بیش از هرچیز، ظرفیت اندک معابر این شهر است و افزون بر آن، نزدیک شدن به نوروز هم سهمی در تشدید ترافیک پایتخت در این روز‌ها داشته و دارد. اظهاراتی عجیب و تامل برانگیز، آن هم از زبان یکی از مدیران مجموعه‌ای که از جمله وظایفش، رفع معضل ترافیک است.
برخی از مدیران شهری دست داشتن پیمانکاران شهرداری در زباله‌گردی که بخشی از آن‌ها کودکان زباله‌گردند را انکار نمی‌کنند. دستفروشان هم از اینکه برخی از نیرو‌های حریم‌بان شهرداری از آن‌ها برای سانت‌سانت پیاده‌رو‌ها اجاره می‌گیرند، گلایه می‌کنند. از دیگر نمونه‌های این موضوعات، پارکبان‌ها هستند که قرار بود جمع‌آوری شوند، اما در برخی از معابر پرتردد تهران افرادی هستند که پول می‌گیرند تا اجازه پارک خودرو را بدهند. اما آن‌ها هم برای ایستادن در این معابر باید بخشی از درآمد خود را به نیرویی از شهرداری تقدیم کنند.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره کنار گذاشتن شهرخودرو از جدول لیگ آزادگان و سرنوشت مشابه تیم‌های مشهدی صحبت کرد.
بهروز مفید تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بام‌بالا» ضمن گلایه از نبود حمایت لازم از سینمای کودک و نوجوان از رویکرد وزارت آموزش و پرورش در این حوزه به شدت انتقاد کرد.
مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران که چند روز قبل در واکنش به انتصاب‌های شهردار تهران گفته بود؛ عزل و نصب حق شهردار است و ما نباید دخالتی در آن داشته باشیم، دیروز در صحن شورا با گلایه از عملکرد مدیران تازه‌کار منتصب زاکانی گفت: از زاکانی می‌خواهیم که به مدیران زیر مجموعه خود یادآوری کند که وقتی در یک مجموعه‌ای منصوب می‌شوند لازم نیست که همه مدیران را تغییر دهند، چراکه می‌توان از نیرو‌های کارآمد و با تجربه نیز استفاده کرد و ضرورتی بر تغییر همه نیست.
تهدید و برخورد با مسافران ایرانی بلغارستان، افزایش ۴۰ درصدی گردشگری داخلی بعد از کرونا، انتقاد مدیران پایگاههای میراثی از وضعیت موجود خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
تیم ملی امید به دلیل کمبود بازیکن نتوانست راهی بازی های کشورهای اسلامی شود و بهانه کمیته ملی المپیک هم برای مدیران برگزاری مسابقات قانع کننده نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ